Monday, February 9, 2009

Cupcake untuk hantaran





A'kum, apa khabar semua? Harap2 semua dlm keadaan sihat sejahtera.Sebenarnya saya ni bukanlah pandai menulis tetapi saje je,dh dari kecil memang tak da bakat menulis. Saya memang minat dengan baking. Kalau ada resepi yang best rajin gak mencuba. Mula2 saya bakar kek sewaktu umur 15tahun,waktu tu tingkatan 3 tapi almaklumlah waktu tu mana ada oven canggih mcm sekarang,last2 kek saya tak menjadi.Sorang pun tak nak makan kek saya he he he. Sekarang mcm2 peralatan dah ada,hanya siapkan ongkossnya.Dulu mak saya rajin buat biskut raya,masa tu umur saya dlm 9 ke 10tahun dan dari situ timbul minat dgn kek dan biskut.Tetapi kalu bab memasak saya minta maaf banyak, sebabbb? lain yang disuruh masak lain pulak yang jadi he he eh...ni sebab kes tak pandai masakle...tambah2 kalu penyakit M melanda..faham2 je le. kalu hubby outstation apa lg ...bungkusss...he he he.

Ok la apa2 pun kita layan je la gambar diatas. Cuppies ditempah oleh Dr Hidayah dr Hospital Besar Melaka utk majlis pertunangannya.Selamat Bertunang Dr Hidayah.









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails