Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari Ibu Buat Ibu Dan Ibu Mertua Tercinta.




Salam untuk semua ,esok kita akan menyambut Hari Ibu, dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu buat Ibu saya ,Puan Maimunah,Ibu Mertua Hajah Raha, semua ibu2, dan bakal2 ibu tak kira dimana anda berada. Kalau cerita pasal ibu, hemm.. mak saya memang kepala sempoi,kalo kami 3 beradik berkumpul ,hemm..tau aje lah tak kering gusi dibuatnya,kami 3 beradik memang suka menyakat beliau. Cuma Mak saya dok jauh di Ipoh nun,sedangkan saya di Melaka. Walaubagaimanapun kami sering berhubung bertanya khabar.
Ok gambar kek diatas saya buatkan khas untuk ibu mertua tercinta, Hajah Raha di Bukit Piatu. Adik Ipar saya ingin membuat surprise untuk ibu, jadi saya sponsor kek,manakala yang lain diuruskan oleh adik ipar saya. Kepada kedua2 ibu saya, semoga Allah panjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Saya sayang kalian berdua. Pengorbanan dan jasamu tak terbalas oleh kami .Salam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails